Friday, April 17, 2015

Denim

Hello my Lovelies!

ENGLISH:
Denim shirts are huge right now and they did caught my eye too. I thought about an all denim combo, but went with this one. Maybe soon there'll be an all denim post.

I wanted to talk about a new site that came to the world of shopping. It is called Stilago and I got this bag from that site. I really like it, everyone who's been with me from the beginning knows that I'm a sucker for color blocking, so this bag spoke to me. The site has a big range of designers and discounts, so go check it out here.

CROATIAN:
Traper košulje su trenutno veliki hit i mene su uspjele osvojiti. Razmišljala sam o traper od glave do pete kombinaciji, no to ću ostaviti za drugi put.

Htjela sam vam reći za novu shopping stranicu Stilago. Torba koju nosim na slikama je tamo kupljena i svi koji ste sa mnom od početka znate da volim color blocking, tako da me ova torba privukla. Stilago stranica ima veliki broj dizajnera i često nudi akcije i popuste. Možete baciti oko na Stilago ovdje.

ZARA boots
NEXT bag (Stilago)
 










 
 
Peace&Love
 
D.

 

4 comments:

  1. Odlično! Sviđa mi se traper košuljica i sve skupa izgleda super iskombinirano :)

    http://djevojkaodmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sjajna kombinacija.
    Odakle je kosulja? <3 :)

    ReplyDelete